Waarom de Dutch Rush Sukhoi?
De Sukhoi 26M is een bijzonder aerobatic vliegtuig in vrijwel elk opzicht. Het toestel is groot en heeft een bijzonder kleurenschema. Het design en de performance van het toestel zijn van wereldniveau en het motorgeluid van de negen cylinder, Vedenyev stermotor is uniek.
In vergelijking met andere vliegtuigen heeft de Sukhoi een speciale aantrekkingskracht.
Het toestel is een Eye Catcher, in de lucht en op de grond.
Het vliegtuig als marketing tool
Aerobatics is een extreme vorm van Luchtvaart. De vliegtuigen hebben grote motoren en opvallende kleurenschema’s. De performance van vliegtuigen zoals de Dutch Rush Sukhoi gaat de fantasie te boven. Als Marketing Tool heeft een aerobatic vliegtuig eigenlijk drie sterke kanten.
- Opvallend beeldmateriaal
Het vliegtuig genereert opvallend beeldmateriaal. Zowel foto als video materiaal ziet er meestal spectaculair uit. Vaak is men geneigd te kijken voordat men zich ervan bewust is . Als uw logo dan zichtbaar is heeft U meteen een indruk achter gelaten. - Bijzonder geluid
Een aerobatic vliegtuig, en zeker de Sukhoi 26M, heeft een apart en opvallend motorgeluid. De negen cylinder stermotor en enorme propeller van het toestel, in combinatie met de snelle bewegingen creëren een geluid dat dwingt om te kijken. Niet vanwege het hoge volume, maar vanwege het ongewone karakter. - Een indrukwekkende vertoning
Een aerobatic vliegtuig is een intrigerende vertoning. Een vliegtuig zoals de Sukhoi in het echt imponeert. Het is vergelijkbaar met een Formule 1 auto in bijvoorbeeld een city racing evenement of op een stand. Als het vliegtuig op een creatieve manier wordt ingezet laat dit een blijvende indruk achter. Een ervaring die men blijft associeren met uw bedrijf.
Experience Marketing
Experience Marketing is de toekomst. Het is DE manier om uw publiek geboeid te houden. Gewone reclame is overal en wordt weg gezapt, niet gelezen of weg gegooid. Het wordt meestal als irritant ervaren. En toch wordt er jaarlijks veel geld geïnvesteerd in dit soort nutteloze reclame. Met een beetje fantasie en creativiteit kunt U veel meer bereiken tegen lagere kosten. En dit kan ook bij U! Door zijn unieke eigenschappen leent een aerobatic vliegtuig zich uitermate goed voor Experience Marketing.
Een toestel als de Dutch Rush Sukhoi is in staat emotie te creëren. En dit beperkt zich niet tot Marketing in de media.
Het vliegtuig kan bijvoorbeeld uitermate goed worden ingezet op bedrijfsevenementen in allerlei vormen, zodat U uw klanten, relaties maar ook uw personeel met eigen ogen kunt laten zien en ervaren wat er mogelijk is met het toestel.
Het toestel kan ingezet worden op de grond, maar ook in de lucht. Het is zelfs mogelijk uw relaties zelf te laten ervaren hoe het is om op zijn kop te vliegen.
Hierdoor wordt uw bedrijfsevenement een bijzondere en excusieve ervaring voor uw gasten.
Dit heeft de afgelopen jaren zeer veel positieve reacties opgeleverd, zowel bij grote als bij kleine bijeenkomsten.